11.11.2016

WOD: Silově-kondiční trénink (TABATA)

WOD | Michal Pokorný
Dnes tu pro Vás mám tip na silově-kondiční trénink, při kterém se nejen solidně zapotíte, ale také řádně „zakyselíte“ Vaše svaly. Trénink je převážně zaměřen nejen na rozvoj absolutní síly celého těla, ale také na rozvoj výbušné síly horních a dolních svalových partií. K samotnému tréninku budete potřebovat jen dva metry čtvereční prostoru, stopky nebo nějakou mobilní aplikaci na měření času (intervalů) a odhodlání, nic ostatního není třeba.

 

 

 

Zahřátí (5min):

Jakákoliv aerobní aktivita (švihadlo, panáky, vysoký kolena, atd.)
 

Hlavní program (50min):

10 kol TABATY (1 kolo = 8x interval 20s cvik/10s pauza, 1min pauza mezi koly):
1) Kliky / Výdrž v dolní pozici kliku (střídání cviku – lichý/sudý interval)
2) Dřepy s výskokem / Výdrž v podřepu (střídání cviku – lichý/sudý interval)
3) Obrácené zkracovačky
4) Superman / Výdrž v Supermanu (střídání cviku – lichý/sudý interval)
5) Přeskakované výpady / Výdrž ve výpadu (střídání cviku – lichý/sudý interval)
6) Šikmé zkracovačky (4 intervaly – pravá strana / 4 intervaly – levá strana)
7) V-kliky / Výdrž v dolní pozici V-kliku (střídání cviku – lichý/sudý interval)
8) Zdvihy pánve vleže na zádech / Výdrž ve zdvihu (střídání cviku – lichý/sudý interval)
9) Zvedání nohou do pravého úhlu vleže na zádech
10) Vzpor na předloktí
 

Strečink (10min):

Statické protažení celého těla
 
Více tréninkové inspirace naleznete v našem tréninkovém eBooku Spartan Training Kodex – Level 1.